Kolesarski blog | Anže Česen | Kolesarjenje po poškodbi | #5

Po poškodbi 5. stopalnice z operacijo je najpomembnejša rehabilitacija. In prav sedaj sem v tej fazi in čas je za gravel kolo Pinarello GREVIL Asteroid Force.

Skoraj tri mesece je bil priklenjen na nič kilometrov. Sedaj je čas, da obrišem prah in skupaj z Matejo odkrivava nove kolesarske poti v Sloveniji. Te poti so lahko cestne ali pa makadam, saj z gravel kolesom ni omejitev, da bi predčasno končal kolesarko potovanje zaradi „oznake“ za konec asfaltne površine.

Rad planiram s pomočjo vročih zemljevidov, a še prej sva skočila v kolesarsko trgovino Maxisport, ali tako kot rečeva po domače k „Čerinu“ po nekaj poletne kolesarske opreme.

Ko pridem v Maxisport Čerin ne vem kam bi se najprej zapodil, ampak vedno grem kar po stopnicah v trgovini gor in nato desno. Zelo prijazni prodajalci so takoj vskočili v pomoč in izbrali smo nekaj moških kolesarskih oblačil kot so Assos Summer NS Skin Layer moško aktivno kolesarsko perilo brez rokavov, ter Ale R-EV1 SPEEDFONDO moške kratke kolesarske hlače z naramnicami.  Ker imam rad, da imam pod kolesarsko majico še nekaj materiala razen odvečne maščobe, sem izbral kolesarsko majico brez rokav in zgoraj omenjene kratke kolesarske hlače, ki dajejo občutek lahkotnosti in nič drgnjenja.

Ker se včasih na hitro usedem na kolo tudi brez gravel kolesarskih čevljev, sem si izbral tudi Ale ENDURO LINER moške spodnje kolesarske kratke hlače, ki gredo na vse kratke hlače, tudi tiste za v trgovino ali prosti čas.

Še dobro, da sem izbral kombinirana SPD pedala, ki mi omogočajo, da imam na kolesu tudi navadne superge.

Če je že kolo za makadamske poti, sem pomeril Sidi GRAVEL kolesarske čevlje številko 46 in odločitev je bila tu. Zgledajo prav gozdne in robustne, a lahke in hkrati udobne. Pa bo tako? Kmalu bomo videli...

Mateja si je izbrala Ale COMFORT kratke kolesarske rokavice ter, ker ima rada majice brez rokav, je nanjo kot vlito pasal Dotout GLORY ženski kolesarski top.

Z Matejo sva zrisala pot na Primorsko, v bistvu v predel Kraškega roba. Vstajanje zgodaj zjutraj in odhod ob 4h. Nobene gneče in veliko lepih razgledov, a lepo počasi. Najprej sva oba kolesa pripeljala na začetno lokacijo – Hrastovlje. Bilo je približno 50km/1080m vzpona. Pot je primerna za pripravljene kolesarje, saj je kar nekaj strmih klancev, ter za vse ki imajo gravel, treking ali MTB kolesa, saj je nekaj makedama in nekaj ceste.

Sveže jutro je botrovalo, da sem oblekel Assos Mille GT visibility Green moški kolesarski brezrokavnik, katerega sem sicer hitro slekel, ampak je za vsaj nekaj trenutkov prav pasalo, da sem ohranil tisto jutranjo toploto. Pot je nato sledila do vasi Kubed, kjer na hribčku stoji lepa cerkev. Nato do vasi Gračišče, kjer je bilo jutro v objemu sonca. Po klančini sva se večkrat s kolesi povzpela do vasi Movraž. Ceste ozke, mirne in jutro še v prebujanju. Nekaj lokacij, mi je bilo znanih, saj sem bil tu tudi službeno, a tokrat je bilo zagotovo bolj zabavno.

Po popolnoma novi asfaltirani cesti z nekaj spusta sva prišla do vasi Zazid. Vas je bila pred mnogimi leti obdana z zidom, zato je dobila takšno ime. Pred vsakim vstopom v vas je bila informativna tabla, ki je nudila zelo obširen opis z zgodovino.

Pri naslednji vasi Podpeč sva zavila na pravo makadamsko kolesarsko pot, ki je bila popolnoma primerna za Pinarello Grevil in čas, da za test novih kolesarskih čevljev. Gor, gor in še enkrat gor, da bova lahko potem uživala v dolgem spustu. Pri kolesu mi je zelo všeč, da je lahko in dobro vodljivo. Po nekaj kilometrih vzpenjajoče poti sva prišla do vasi Črnotiče pri Črnem Kalu, kjer je kamnolom. Od tod v dolino in nazaj mimo Črnega Kala do Brezovice, kjer sva se po ozki in zelo strmi poti spustila do Hrastovelj. A predno sva prišla do cerkve Sv. Trojice, kjer sva imela najino ciljno črto, sva naredila še nekaj vzpona.

Ni trajalo dolgo, ko sva prišla do zaključka, da je bila pot slikovita ter razgibana. Pot po Kraškem robu, ki ga je še treba zagotovo bolj deteljno raziskati, nudi lepe razglede in še kar je morda najbolj pomembno lepe slovenske kolesarske poti in prijazne ljudi.

Lahko rečem, da je bil dan popoln tudi zaradi kolesarske opreme, ki sva jo izbrala, saj je pomembno, da izbereš dobro opremo, ki jo rabiš na terenu. Pa naj se to začne pri poletnih kolesarskih nogavicah, saj so pomembne tudi malenkosti, kot so kolesarske nogavice Sidi COLOR 2, ki so vsaj zame prava izbira.

Se že veseliva novih kolesarskih poti tako sedaj, ko so temperature okoli 30 stopinj Celzija in kasneje, ko bodo okoli prijetnih 22. No, če smo pravi kolesarji, z odlično kolesarsko opremo ni ovir tudi, ko je zima. No, no, lepo počasi. Sedaj je čas, da uživamo ob prijetnih temperaturah. Se vidimo zunaj.