Kolesarski Blog | Anže Česen | Prva vožnja | #2

Kolesarski Blog | Anže Česen | Prva vožnja | #2

Prva vožnja s kolesom za “gravel” Pinarello Grevil

 

Drža zgleda napadalna, aerodinamična bolj sklonjena a še vedno udobna oziroma sproščena. Pa bo tako tudi na makadamu? 

Čisto prva vožnja z grevil kolesom je bila po asfaltu in v klanec. Prestavno razmerje je drugačno. Spredaj samo ena „šajba“ (verižnik) zadaj pa 11. Malo drugače, kot sem bil vajen. Razmerje mi je bilo takoj všeč. Dejansko se ukvarjaš samo z zadnjimi verižniki. Super. Takoj sem vedel, da bom to najbolj vzljubil.

Pred klancem primerno prestavim in primem krmilo oziroma bika za roge. Čvrsto, ga potegnem k sebi in kolesarske čevlje zarijem v kolesarska pedala in takoj za tem v nebo. 

Poganjam, pritiskam in en dva tri na vrhu. Občutek, da je to popolnoma druga pesem vodljivosti kolesa je bila takoj opazna. Gravil je lahek, lepo vodljiv ter zelo hiter. Aerodinamika tega gravel kolesa, ki je asimetrične oblike je zadetek v polno.

Vse v redu in prav. Cesta mu ni tuja, ampak kaj pa gol makadam ali prekrit z listjem. To me je še vedno skrbelo. 

Hitro je prišel čas, da ga na matram in da mu pokažem, kdo je „glavni“ za balanco. A hitro sem dobil občutek, da me želi presenetiti in pokazati, da sem še daleč od „glavnega“ za balanco. Hitro sem ga pognal po makadamu in občutil, da želi Gravel kolo še več od mene. Tista misel iz glavnim za krmilom je bila zelo neposrečena in opazil, da imam v rokah pravo dirkalno kolo. Ki zmore veliko.

WAW, je bil prvi izraz. Drži se super, še vedno vodljiv in nikakršnega občutka, da ne bo kos makadamu. Vilice Onda, katere skrbijo da se vsa energija preko asfalta in gum absorbira preko vilic do krmila izjemno opravijo svojo vlogo. Zasnovane so fenomenalno. Vlogo „razbijanja“ vibracij vilice opravijo vrhunsko. 

Pred preizkusom je bil lep makadamski klanec. Odkrito. Bil sem prepričan, da bo kolesu zmanjkalo oprijema, moči ali pa da me bo želelo vreči nazaj. Ampak ko sem se nagnil primerno naprej in zagrizel, je svoje delo opravil z odliko. Brez kakršnega koli matranja ali nelagodja na sedežni opori in negotovosti sem hitro „prilezel“ na vrh. Matr, to pa je super. Ne bo mi zameril, če rečem, da se je boljše odrezal kot MTB.

Kaj pa spust? Gladka sredina pnevmatik dimenzij plašča 650bX2.1 me je malo skrbela. Občutek, da se bo Gravel kolo, kar odpeljal in da disk zavore Sram Force Hydro R / rotorja 160 mm ne bodo opravile svojega dela me je varal. Oprijem kljub gladki a na robovih malo narebreni pnevmatiki  je bil super. Zlasti prvo kolo je svoje delo opravilo nepričakovano dobro. 

Dve do tri vožnje, da sem se popolnoma navadil na makadamkarski segment cestnega kolesa in potem je tudi v dolino „letelo“. 

Bistvo mi je bilo, da se Gravel kolo zelo približal staremu kolesu. A sedaj lahko mirne vesti povem, da je to kolo katerega sem dolgo iskal. Nadomestek ceste in makadama. Ideja za zasnovo Gravel aerodninamike, je izvrstna.

Da povzamem občutek Gravel kolesa: Miren, lahkoten ter hiter. Kaj ni to, to, kar iščemo za makadamski segment cestnega koles? Jaz pravim. Da, to je to! #FullGasEverywhere