Pinarello DOGMA F NEW Luxter Venice cestno kolo
Izdelke ti brezplačno dostavimo za nakupe nad 50,00 EUR.
Kako do 20% popusta?
Tudi ob nakupu kolesa v drugih prodajalnah, vam v roku 30 dni od dneva nakupa, nudimo nakup dodatne opreme kar 20% ugodneje.
Preberi večIzenačimo ceno
Ste morda pri kateremkoli ponudniku našli izdelek ugodneje? Predložite nam dokazilo in ceno vam bomo izenačili!
Preberi večPinarello je vedno izstopal iz množice in ustvaril kolesa, ki so popolnoma edinstvena, tako po videzu kot tudi, kar je še pomembneje, po zmogljivosti. O povezavi med obliko in funkcijo nenehno razpravljajo njihovi glavni oblikovalci in verjamejo, da je DOGMA F popolna kombinacija obeh.
CARBON M40X
Pinarello je to novo plast ogljikovih vlaken preizkusil pri svojih modelih X-Light in kolesih ekipe Ineos Grenadiers. To novo vlakno ima izjemen natezni modul, ki jim je omogočil, da so na najnovejši generaciji koles DOGMA F dosegli naslednjo raven zmogljivosti bočne togosti.
DOWN TUBE
Spodnja cev kolesa je bila v celoti preoblikovana, da bi zmanjšali debelino in s tem izboljšali sprednjo aerodinamično zmogljivost okvirja ter zmanjšali zračni upor.
NOVI AERO-KEEL BB
Nova spodnja cev je zasukana za 3,5°, kar ustvarja obliko, ki za 1,2 % izboljša aerodinamične lastnosti območja BB.
TOP TUBE
Pinarellova edinstvena oblika "nosu" zgornje cevi, prvič predstavljena na modelu DOGMA F8 leta 2014, se ponovno razvija in zmanjšuje prostornino in širino nosnega dela za 8 mm z bolj poenostavljeno zasnovo, da bi izboljšala sprednji aerodinamični preboj.
HEADSET
Pinarello je zasnoval inovativno eliptično krmilno cev, z različnim premerom krmilnih ležajev, ki so spodaj širši, zgoraj pa ožji.
THRU AXLES
Nove krajše osi. Vijak na desni strani vilic je integriran v karbon in tako ni več zunanje luknje. Enako je bilo narejeno tudi na okvirju z dodatno integracijo izstopne odprtine za zadnji menjalnik. Ta rešitev izboljša tako oblikovne kot aerodinamične lastnosti okvirja.
NOVA ONDA VILICA
Nova tanjša zasnova vilic izboljša aerodinamiko s 47 mm naklonom, ki je bila preizkušena s povratnimi informacijami profesionalnih kolesarjev za izboljšanje vodljivosti in hitrosti na spustih.
INTEGRIRANA OBJEMKA SEDEŽNE OPORE
Pinarellova objemka sedežne opore je bila zmanjšana in v celoti integrirana v sedežno cev okvirja. Ta nova rešitev zmanjšuje težo, izboljšuje zasnovo in povečuje čistočo sistema, saj omejuje količino prahu in znoja, ki lahko dostopata do objemke.
NOVI TALON FAST
Novo integrirano krmilo kolesa Talon Ultra Fast je lažje in bolj aerodinamično. Zasnovan je z zasukanim položajem ročice, ki kolesarjem omogoča, da na varen način najdejo bolj aerodinamičen položaj.
Znamka | Pinarello |
---|---|
Barva | Srebrna |
Naziv izdelka | Pinarello DOGMA F NEW Luxter Venice cestno kolo |
Opis izdelka | Pinarello je vedno izstopal iz množice in ustvaril kolesa, ki so popolnoma edinstvena, tako po videzu kot tudi, kar je še pomembneje, po zmogljivosti. O povezavi med obliko in funkcijo nenehno razpravljajo njihovi glavni oblikovalci in verjamejo, da je DOGMA F popolna kombinacija obeh.
CARBON M40XPinarello je to novo plast ogljikovih vlaken preizkusil pri svojih modelih X-Light in kolesih ekipe Ineos Grenadiers. To novo vlakno ima izjemen natezni modul, ki jim je omogočil, da so na najnovejši generaciji koles DOGMA F dosegli naslednjo raven zmogljivosti bočne togosti.
DOWN TUBESpodnja cev kolesa je bila v celoti preoblikovana, da bi zmanjšali debelino in s tem izboljšali sprednjo aerodinamično zmogljivost okvirja ter zmanjšali zračni upor.
NOVI AERO-KEEL BBNova spodnja cev je zasukana za 3,5°, kar ustvarja obliko, ki za 1,2 % izboljša aerodinamične lastnosti območja BB.
TOP TUBEPinarellova edinstvena oblika "nosu" zgornje cevi, prvič predstavljena na modelu DOGMA F8 leta 2014, se ponovno razvija in zmanjšuje prostornino in širino nosnega dela za 8 mm z bolj poenostavljeno zasnovo, da bi izboljšala sprednji aerodinamični preboj.
HEADSETPinarello je zasnoval inovativno eliptično krmilno cev, z različnim premerom krmilnih ležajev, ki so spodaj širši, zgoraj pa ožji.
THRU AXLESNove krajše osi. Vijak na desni strani vilic je integriran v karbon in tako ni več zunanje luknje. Enako je bilo narejeno tudi na okvirju z dodatno integracijo izstopne odprtine za zadnji menjalnik. Ta rešitev izboljša tako oblikovne kot aerodinamične lastnosti okvirja.
NOVA ONDA VILICANova tanjša zasnova vilic izboljša aerodinamiko s 47 mm naklonom, ki je bila preizkušena s povratnimi informacijami profesionalnih kolesarjev za izboljšanje vodljivosti in hitrosti na spustih.
INTEGRIRANA OBJEMKA SEDEŽNE OPOREPinarellova objemka sedežne opore je bila zmanjšana in v celoti integrirana v sedežno cev okvirja. Ta nova rešitev zmanjšuje težo, izboljšuje zasnovo in povečuje čistočo sistema, saj omejuje količino prahu in znoja, ki lahko dostopata do objemke.
NOVI TALON FASTNovo integrirano krmilo kolesa Talon Ultra Fast je lažje in bolj aerodinamično. Zasnovan je z zasukanim položajem ročice, ki kolesarjem omogoča, da na varen način najdejo bolj aerodinamičen položaj. |
Novo | Da |