Pinarello PRINCE FX Disk BoB Ultegra Di2 Most Ultrafast Carbon cestno kolo

Pinarello PRINCE FX Disk BoB Ultegra Di2 Most Ultrafast Carbon cestno kolo
7.199,00 €
Razpoložljivost: Ni na zalogi
SKU
PPRINCEFXDBOBDI2MUC

Brezplačna dostava nad 50EUR

Izdelke ti brezplačno dostavimo na dom oz. željeno lokacijo, če opraviš nakup nad 50,00 EUR.

Kako do 20% popusta?

Tudi ob nakupu kolesa v drugih prodajalnah, vam v roku 30 dni od dneva nakupa, nudimo nakup dodatne opreme kar 20% ugodneje.

Preberi več

Izenačimo ceno

MAXIcena? Ste morda pri kateremkoli ponudniku našli izdelek ugodneje? Predložite nam dokazilo in ceno vam bomo izenačili!

Preberi več

Novo cestno kolo Pinarello Prince FX Disk je še bolj izpopolnjen ter v celem še bolj učinkovit. Osnovno vodilo pri razvoju je bil prenos izjemne kolesarske izkušnje, ki jo pričara cesnto kolo Dogma F12, vendar v nekoliko bolj sproščeni in udobnejši različici. Novo cestno kolo Pinarello Princa FX zaznamujejo aerodinamične in tehnične rešitve, ki smo jih sprva videli ravno na cestnemu kolesu Pinarello Dogma F12, vključno s povsem notranjo napeljavo prav vseh pletenic, kablov, bovdnov in sklopov elektronskih prestavnih sistemov. Slednje pripomore k še višji aerodinamični učinkovitosti in tudi čistejšim linijam kolesa kot celote. Rezultat je kolo, ki po vseh tehničnih in voznih lastnostih prekaša marsikatero konkurenčno kolo povsem iz vrha ponudbe. 

Celoten okvir je oblikovan s tehnologijo Flatback, ki se nanaša na ovalno oblikovane cevi s prirezanim zadjim delom, spodnja cev ima konkaven zgornji del, kar še nadaljno izboljša aerodinamično učinkovitost, popolnoma asimetrična zasnova, skupaj z visokonateznimi ogljikovimi vlakni Toray T900, pa skrbi za boljšo uravnoteženost celote, saj število plasti ogljikovih vlaken in oblika cevi sledita obremenitvam, ki delujejo točno na določen del okvirja. Pod črto dobimo tehnično napredno kolo, ki je okretno in hitro, se zanesljivo ustavlja s kolutnimi zavorami premera 160 mm in je dovolj udobno tudi za najdaljše preizkušnje. 

Okvir je združljiv z mehanskimi in elektronskimi skupinami opreme, kar bo močno olajšalo morebitne kasnejše nadgradnje, po tehnični plati je vsekakor izstopajoč navojni gonilni ležaj, ki se je s sodobnih koles zaradi optimizacije stroškov in gonjo za karseda nizko težo domala poslovil, vsekakor pa je s stališča uporabe in vzdrževanja najbolj optimalna rešitev ter sistem E-Link, ki omogoča popolnoma integrirano namestitev vozlišča elektronskih prestavnih skupin. 

 

TiCR: Popolnoma notranja napeljava vseh pletenic, bovdnov in kablov, ki so popolnoma integrirani v okvir in komponente. Notranja napeljava izboljšuje aerodinamično učinkovitost ter prinaša čistejše linije kolesa.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

3XAIR: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon

PRINCE FX je na voljo v kar 9. velikostih, moč pa je izbirati med različnimi skupinami opreme Campagnolo, Shimano in Sram, ter različnimi obročniki Campagnolo in Fulcrum.

Zaradi na gosto posejanih številk okvirja, je občutno lažje izbrati kolo na katerem se bomo počutili udobno. Možno je celo izbirati med udobnejšim, oziroma bolj športno nastrojenim kolesom, enako velja za položaj kolesarja na kolesu, kar pripomore k možnosti izbire, ki bo ustrezala našim željam in potrebam.

 

Tehnični izpostavki cestnega kolesa Pinarello Prince FX: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Toray T900: Uporaba ogljikovih vlaken z visoko natezno trdnostjo 
  • TiCR: Popolnoma notranja napeljava pletenic, kablov in bovdnov
  • Flatback: Oblika cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • RAD System: Okvir zasnovan za uporabo kolutnih zavor
  • Votli 12 mm osi, spredaj 100x12, zadaj 142x12 mm
  • Concave: Konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok okoli bidonov
  • Fork Flap: Nova različica vilic Onda, ki se zlijejo s spodnjo cevjo okvirja in zaključujejo z aerodinamičnimi podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • 3XAir: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon
  • Aerodinamična sedežna opora s sistemom pritrjevanja TwinForce se zlije z okvirjem v popolno aerodinamično celoto
  • Izmenljiva nosilca sprednjega in zadnjega menjalnika
  • Notranja napeljava žic in bovdnov
  • Think2 System, združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • E-Link, kontrolna enota novega prestavnega sistema Dura Ace 9150 je integrirana v spodnjo cev, omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije 
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v okvirju ali aerodinamični sedežni opori
  • Italian BB: Navojni (!) gonilni ležaj z italijanskim navojem, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • FSC: Frontal Seat Clamp, skrita objemka sedežne opore, ki pripomore k večji aerodinamični učinkovitosti in čistejšim linijam
  • UCI: Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani mednarodne organizacije UCI 
  • 9 velikosti okvirja: Zaradi na gosto posejanih velikosti, je lažje izbrati ustrezno kolo

 

 Predstavljeno cestno kolo Pinarello Prince FX:

  • oprema: Shimano ULTEGRA Di2 | 24 prestav Disk zavore 
  • set koles: Most Ultrafast Carbon DB
  • barva: BoB | matirana črna

 

Tehnični podatki cestnega kolesa Pinarello Prince FX:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T900 3K Torayca® | popolnoma asimetrična zasnova okvirja | TiCR popolnoma notranja napeljava bovdnov in pletenic | Think2 sistem | E-Link | mesto za baterijo v notranjosti okvirja | os 142 x 12 mm | Flat Mount 
  • vilice: Onda Carbon Asymmetric | ogljikova vlakna T900 Torayca® | 1"1/2 - 1"1/2 integriran sistem | popolnoma asimetrična zasnova | os 100x12 mm | Flat Mount
  • skupina opreme: Shimano Ultegra Di2
  • set koles: Most Ultrafast Carbon DB
  • krmilo: Most Jaguar  XA Aero
  • krmilna opora: Most Tiger TiCR
  • sedežna opora: Most Air Carbon
  • sedež: Most Lynx
  • pedala: -
  • velikosti: 43 | 46 | 49 | 51.5 | 53 | 54.5 | 56 | 58 | 60

 

Izbirne možnosti:

  • možnost izbire različnih skupin opreme Campagnolo, Shimano in Sram
  • možnost izbire različnih obročnikov znamk Campagnolo in Fulcrum
  • možnost izbire zobniških prenosov, ki jih je moč prilagoditi uporabnikovim potrebam

 

Povezave:

 

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte. 

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.  

Več informacij
ZnamkaPinarello
BarvaČrna
Naziv izdelkaPinarello PRINCE FX Disk BoB Ultegra Di2 Most Ultrafast Carbon cestno kolo
Opis izdelka

Novo cestno kolo Pinarello Prince FX Disk je še bolj izpopolnjen ter v celem še bolj učinkovit. Osnovno vodilo pri razvoju je bil prenos izjemne kolesarske izkušnje, ki jo pričara cesnto kolo Dogma F12, vendar v nekoliko bolj sproščeni in udobnejši različici. Novo cestno kolo Pinarello Princa FX zaznamujejo aerodinamične in tehnične rešitve, ki smo jih sprva videli ravno na cestnemu kolesu Pinarello Dogma F12, vključno s povsem notranjo napeljavo prav vseh pletenic, kablov, bovdnov in sklopov elektronskih prestavnih sistemov. Slednje pripomore k še višji aerodinamični učinkovitosti in tudi čistejšim linijam kolesa kot celote. Rezultat je kolo, ki po vseh tehničnih in voznih lastnostih prekaša marsikatero konkurenčno kolo povsem iz vrha ponudbe. 

Celoten okvir je oblikovan s tehnologijo Flatback, ki se nanaša na ovalno oblikovane cevi s prirezanim zadjim delom, spodnja cev ima konkaven zgornji del, kar še nadaljno izboljša aerodinamično učinkovitost, popolnoma asimetrična zasnova, skupaj z visokonateznimi ogljikovimi vlakni Toray T900, pa skrbi za boljšo uravnoteženost celote, saj število plasti ogljikovih vlaken in oblika cevi sledita obremenitvam, ki delujejo točno na določen del okvirja. Pod črto dobimo tehnično napredno kolo, ki je okretno in hitro, se zanesljivo ustavlja s kolutnimi zavorami premera 160 mm in je dovolj udobno tudi za najdaljše preizkušnje. 

Okvir je združljiv z mehanskimi in elektronskimi skupinami opreme, kar bo močno olajšalo morebitne kasnejše nadgradnje, po tehnični plati je vsekakor izstopajoč navojni gonilni ležaj, ki se je s sodobnih koles zaradi optimizacije stroškov in gonjo za karseda nizko težo domala poslovil, vsekakor pa je s stališča uporabe in vzdrževanja najbolj optimalna rešitev ter sistem E-Link, ki omogoča popolnoma integrirano namestitev vozlišča elektronskih prestavnih skupin. 

 

TiCR: Popolnoma notranja napeljava vseh pletenic, bovdnov in kablov, ki so popolnoma integrirani v okvir in komponente. Notranja napeljava izboljšuje aerodinamično učinkovitost ter prinaša čistejše linije kolesa.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

3XAIR: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon

PRINCE FX je na voljo v kar 9. velikostih, moč pa je izbirati med različnimi skupinami opreme Campagnolo, Shimano in Sram, ter različnimi obročniki Campagnolo in Fulcrum.

Zaradi na gosto posejanih številk okvirja, je občutno lažje izbrati kolo na katerem se bomo počutili udobno. Možno je celo izbirati med udobnejšim, oziroma bolj športno nastrojenim kolesom, enako velja za položaj kolesarja na kolesu, kar pripomore k možnosti izbire, ki bo ustrezala našim željam in potrebam.

 

Tehnični izpostavki cestnega kolesa Pinarello Prince FX: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Toray T900: Uporaba ogljikovih vlaken z visoko natezno trdnostjo 
  • TiCR: Popolnoma notranja napeljava pletenic, kablov in bovdnov
  • Flatback: Oblika cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • RAD System: Okvir zasnovan za uporabo kolutnih zavor
  • Votli 12 mm osi, spredaj 100x12, zadaj 142x12 mm
  • Concave: Konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok okoli bidonov
  • Fork Flap: Nova različica vilic Onda, ki se zlijejo s spodnjo cevjo okvirja in zaključujejo z aerodinamičnimi podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • 3XAir: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon
  • Aerodinamična sedežna opora s sistemom pritrjevanja TwinForce se zlije z okvirjem v popolno aerodinamično celoto
  • Izmenljiva nosilca sprednjega in zadnjega menjalnika
  • Notranja napeljava žic in bovdnov
  • Think2 System, združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • E-Link, kontrolna enota novega prestavnega sistema Dura Ace 9150 je integrirana v spodnjo cev, omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije 
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v okvirju ali aerodinamični sedežni opori
  • Italian BB: Navojni (!) gonilni ležaj z italijanskim navojem, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • FSC: Frontal Seat Clamp, skrita objemka sedežne opore, ki pripomore k večji aerodinamični učinkovitosti in čistejšim linijam
  • UCI: Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani mednarodne organizacije UCI 
  • 9 velikosti okvirja: Zaradi na gosto posejanih velikosti, je lažje izbrati ustrezno kolo

 

 Predstavljeno cestno kolo Pinarello Prince FX:

  • oprema: Shimano ULTEGRA Di2 | 24 prestav Disk zavore 
  • set koles: Most Ultrafast Carbon DB
  • barva: BoB | matirana črna

 

Tehnični podatki cestnega kolesa Pinarello Prince FX:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T900 3K Torayca® | popolnoma asimetrična zasnova okvirja | TiCR popolnoma notranja napeljava bovdnov in pletenic | Think2 sistem | E-Link | mesto za baterijo v notranjosti okvirja | os 142 x 12 mm | Flat Mount 
  • vilice: Onda Carbon Asymmetric | ogljikova vlakna T900 Torayca® | 1"1/2 - 1"1/2 integriran sistem | popolnoma asimetrična zasnova | os 100x12 mm | Flat Mount
  • skupina opreme: Shimano Ultegra Di2
  • set koles: Most Ultrafast Carbon DB
  • krmilo: Most Jaguar  XA Aero
  • krmilna opora: Most Tiger TiCR
  • sedežna opora: Most Air Carbon
  • sedež: Most Lynx
  • pedala: -
  • velikosti: 43 | 46 | 49 | 51.5 | 53 | 54.5 | 56 | 58 | 60

 

Izbirne možnosti:

  • možnost izbire različnih skupin opreme Campagnolo, Shimano in Sram
  • možnost izbire različnih obročnikov znamk Campagnolo in Fulcrum
  • možnost izbire zobniških prenosov, ki jih je moč prilagoditi uporabnikovim potrebam

 

Povezave:

 

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte. 

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.  

NovoDa

Priporočamo