Pinarello F7 Disk Shimano Ultegra Di2 Razor Red cestno kolo rdeče

Pinarello F5 Disk cestno kolo
Cena od 8.999,00 €
Razpoložljivost: Na zalogi
SKU
C1648170163-101

Brezplačna dostava nad 50EUR

Izdelke ti brezplačno dostavimo za nakupe nad 50,00 EUR.

Kako do 20% popusta?

Tudi ob nakupu kolesa v drugih prodajalnah, vam v roku 30 dni od dneva nakupa, nudimo nakup dodatne opreme kar 20% ugodneje.

Preberi več

Izenačimo ceno

Ste morda pri kateremkoli ponudniku našli izdelek ugodneje? Predložite nam dokazilo in ceno vam bomo izenačili!

Preberi več

Pinarellova serija cestnih koles F je ustvarjena za izjemno visoko zmogljivost, ki je dostopna širokemu krogu kolesarjev. Osredotočili so se na koncept ALL-ROUND PERFORMANCE, saj vsi pravi kolesarji vedo, da kar gre gor, mora tudi dol. Zato je Pinarello F zasnovan tako, da blesti na vseh terenih in je enako vodljiv pri strmih klancih kot pri hitrih spustih. F je zgrajen na podlagi Pinarellove bogate zgodovine izjemnih zmag, ikoničnih koles, strasti in strokovnega znanja. Z edinstvenimi ogljikovimi vlakni in geometrijo, zasnovano z mislijo na konkurenco, je F popolno kolo za vse izzive, ki so pred vami.

 

Tekmovalna geometrija

Na kolesih Pinarello je bilo osvojenih 30 Grand Tourov. 70 let zmag in nenehnih izboljšav je bilo združenih v najboljšo dirkalno geometrijo v industriji. Za Pinarello F so izdelali namensko tekmovalno geometrijo, ki temelji na Dogmi F (na voljo v devetih velikostih namesto 11, ki jih najdemo pri Dogmi F).

 

Nizka teža brez kompromisov

Ko loviš zmago, šteje vsak gram. Toda zmogljivost in varnost bosta ogroženi, če je teža okvirja edini cilj proizvajalca. Ločeno tehtanje okvirja je omejevalno in reduktivno. Iz tega razloga Pinarello verjame, da je nujno upoštevati celoten sistem: okvir, sedežno oporo, vilice, krmilo in namenske sestavne dele, kot je Pinarellova 3D natisnjena sedežna objemka iz titana.

 

Teža okvirja (velikost 53):

  • 950g – F9 in F7
  • 990 g – F5

 

Praktično izdelano po meri 

Večina vrhunskih cestnih koles Pinarellovih konkurentov je na voljo v največ šestih do osmih velikostih. Pinarello jih ponuja devet. Zakaj? Ker vedo, kako ključnega pomena je položaj na sedežu za kolesarja, ki stremi k velikim ciljem.

V kombinaciji so široko paleto velikosti krmila in krmilnih opor za cestna kolesa, v ponudbi kolesarskih komponent znamke MOST, je jasno, da bo lahko vsak kolesar dobil svoje popolno kolo Pinarello F.

 

Radi imamo hitrost 

Rezultati dokazujejo - Pinarello kolesa so najhitrejša v vseh kategorijah. Od ceste in naprej do makadamov so vsa kolesa zasnovana v vetrovniku z najnaprednejšimi sistemi CFD za maksimiranje vseh aerodinamičnih prednosti.

  • TiCr – Popolna integracija kablov
  • Aero sedežna opora – Zagotavlja veliko izboljšavo aerodinamičnosti v zadnjem trikotniku
  • Downtube – Bidon pokriva vdolbina na cevi
  • Aerodinamičen sprednji del kolesa
  • Zožana sedežna cev

 

Ogljikova vlakna

Pravilna izbira materialov bo močno vplivala na zmogljivost okvirja, Pinarello F pa je na voljo v različnih vrstah ogljikovih vlaken, da najbolje ustreza potrebam vsakega kolesarja. Te zagotavljajo Pinarellovi partnerji v podjetju Toray na Japonskem, vodilnem svetovnem proizvajalcu ogljikovih vlaken:

 

T900: uporabljen pri modelih F9 in F7 ter ponuja idealno ravnovesje med reaktivnostjo, majhno težo in absorpcijo vibracij. Popoln za tekmovanje.

T700: uporabljen pri modelu F5, ohranja odlično odzivnost in zmogljivost, vendar z večjo zmogljivostjo absorbiranja tresljajev s ceste.

 

Karbonsko ojačan polimer (CFRP) se uporablja za optimizacijo vsakega odseka okvirja za doseganje želene togosti in lahkotnosti. Na primer, na delih kolesa, kjer je togost prednostna, se izbere vlakno z visokim modulom (HM), medtem ko so na delih, kjer je moč bistvenega pomena, prednostna vlakna visoke trdnosti (HT). Ta izbira prispeva k povečani udarni trdnosti in pomaga preprečiti zlom.

 

Širša maksimalna širina plaščev, brez ogrožanja odzivnosti

Pinarello F ponuja maksimalno širino za plašče do 30 mm, hkrati pa ohranja kompakten, odziven zadnji trikotnik kolesa.

Velikost zadnjega trikotnika in dolžine cevi zadnjega dela okvirja so ključnega pomena za odzivnost in vodljivost kolesa. Na Pinarello F je zagotovljena maksimalna širina do 30 mm, obenem pa ohranjena cev med 406 in 410 mm (odvisno od velikosti). To je popoln kompromis med vsestranskostjo in zmogljivostjo.

 

Integrirana sedežna objemka kolesa 

Integrirana objemka sedežne opore na Pinarello F zmanjša težo za 36 g v primerjavi s prejšnjim modelom in zagotavlja izboljšano aerodinamično zmogljivost. Prav tako so zmanjšali debelino zgornje cevi in sedežne opore, da bi dodatno izboljšali aerodinamiko.

 

Asimetrični okvir za popolno simetrično vožnjo 

Asimetrija je vedno osrednjega pomena za Pinarellov oblikovalski DNA. Da bi uravnotežili večjo torzijsko silo, ki jo prenaša veriga, so vsi okvirji asimetrični okoli sedeža in verige, kar vam omogoča popolno simetrično vožnjo.

S serijo F znova premikajo meje. Z asimetrično zasnovo okvirja izboljšajo bočno togost, zmanjšajo izgubo vatov in zagotovijo splošno boljšo vodljivost. Asimetrija je bila uporabljena tudi pri zasnovi sedeža. Položaj disk zavore na levi, skupaj s silami pogonskega sklopa na desni strani, je storkovnjake v Pinarellu pripeljal do zaključka, da za boljše uravnoteženje okvirja potrebujemo asimetrične opore sedeža. Rezultat je bolj odziven, bolje uravnotežen okvir.

Tudi glavna cev F je asimetrična, da omogoči več bočnega prostora na desni strani za napeljavo kablov skozi okvir.

 

Izboljšana namestitev baterije

Postavitev baterij elektronskih skupin opreme znotraj ohišja spodnjega nosilca omogoča zmanjšanje debeline sedežne opore in izboljšanje splošne aerodinamične zmogljivosti okvirja ter znižanje splošnega težišča, kar izboljša vodljivost.

 

 

Tehnične specifikacije serije F:

  • T900 UD za F9 in F7
  • T700 UD za F5
  • Struktura iz ogljikovih vlaken, optimizirana za udobje, z zaključkom, ki absorbira vse tresljaje za prijetno in udobno vožnjo.
  • Asymmetric frame: Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Vilice: Onda | Fork Flap - Stabilizira pretok zraka na sprednjem delu kolesa in močno izboljša aerodinamični koeficient.
  • Twin Arms: Največji prenos energije in absorpcija vibracij. Oba zadnja trikotnika okvirja sta simetrična z enotnim odzivom na pedaliranje. Omogočata, da cev sedeža bolj enakomerno absorbira silo, ki prihaja iz zadnjega kolesa.
  • Aerodinamična sedežna opora za cestno kolo
  • FSC aerodinamična in integrirana sprednja objemka sedežne opore
  • Think 2, za elektronske in mehanske grupe oziroma skupine opreme Shimano
  • TiCR popolnoma integrirana, notranja napeljava bovdnov in pletenic
  • TiCR integriran sklop krmilnih ležajev (1.5 zgoraj and 1.5 spodaj)
  • Italian thread BB - Navojni gonilni ležaj Italian BB, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • Flatback profili
  • Maksimalna širina plaščev: 700c x 30 mm
  • RAD SYSTEM disk zavore
  • Disc Flat Mount (max Ø160 mm)
  • Prednja os Ø12 x 100 mm Shimano
  • Zadnja os Ø12 x 142 mm Shimano

 

Predstavljeno kolo:

  • grupa/skupina opreme: Shimano Ultegra Di2 DB
  • set kolesarskih obročev: Most Ultrafast Carbon DB
Več informacij
ZnamkaPinarello
BarvaRdeča
Naziv izdelkaPinarello F7 Disk Shimano Ultegra Di2 Razor Red cestno kolo rdeče
Opis izdelka

Pinarellova serija cestnih koles F je ustvarjena za izjemno visoko zmogljivost, ki je dostopna širokemu krogu kolesarjev. Osredotočili so se na koncept ALL-ROUND PERFORMANCE, saj vsi pravi kolesarji vedo, da kar gre gor, mora tudi dol. Zato je Pinarello F zasnovan tako, da blesti na vseh terenih in je enako vodljiv pri strmih klancih kot pri hitrih spustih. F je zgrajen na podlagi Pinarellove bogate zgodovine izjemnih zmag, ikoničnih koles, strasti in strokovnega znanja. Z edinstvenimi ogljikovimi vlakni in geometrijo, zasnovano z mislijo na konkurenco, je F popolno kolo za vse izzive, ki so pred vami.

 

Tekmovalna geometrija

Na kolesih Pinarello je bilo osvojenih 30 Grand Tourov. 70 let zmag in nenehnih izboljšav je bilo združenih v najboljšo dirkalno geometrijo v industriji. Za Pinarello F so izdelali namensko tekmovalno geometrijo, ki temelji na Dogmi F (na voljo v devetih velikostih namesto 11, ki jih najdemo pri Dogmi F).

 

Nizka teža brez kompromisov

Ko loviš zmago, šteje vsak gram. Toda zmogljivost in varnost bosta ogroženi, če je teža okvirja edini cilj proizvajalca. Ločeno tehtanje okvirja je omejevalno in reduktivno. Iz tega razloga Pinarello verjame, da je nujno upoštevati celoten sistem: okvir, sedežno oporo, vilice, krmilo in namenske sestavne dele, kot je Pinarellova 3D natisnjena sedežna objemka iz titana.

 

Teža okvirja (velikost 53):

  • 950g – F9 in F7
  • 990 g – F5

 

Praktično izdelano po meri 

Večina vrhunskih cestnih koles Pinarellovih konkurentov je na voljo v največ šestih do osmih velikostih. Pinarello jih ponuja devet. Zakaj? Ker vedo, kako ključnega pomena je položaj na sedežu za kolesarja, ki stremi k velikim ciljem.

V kombinaciji so široko paleto velikosti krmila in krmilnih opor za cestna kolesa, v ponudbi kolesarskih komponent znamke MOST, je jasno, da bo lahko vsak kolesar dobil svoje popolno kolo Pinarello F.

 

Radi imamo hitrost 

Rezultati dokazujejo - Pinarello kolesa so najhitrejša v vseh kategorijah. Od ceste in naprej do makadamov so vsa kolesa zasnovana v vetrovniku z najnaprednejšimi sistemi CFD za maksimiranje vseh aerodinamičnih prednosti.

  • TiCr – Popolna integracija kablov
  • Aero sedežna opora – Zagotavlja veliko izboljšavo aerodinamičnosti v zadnjem trikotniku
  • Downtube – Bidon pokriva vdolbina na cevi
  • Aerodinamičen sprednji del kolesa
  • Zožana sedežna cev

 

Ogljikova vlakna

Pravilna izbira materialov bo močno vplivala na zmogljivost okvirja, Pinarello F pa je na voljo v različnih vrstah ogljikovih vlaken, da najbolje ustreza potrebam vsakega kolesarja. Te zagotavljajo Pinarellovi partnerji v podjetju Toray na Japonskem, vodilnem svetovnem proizvajalcu ogljikovih vlaken:

 

T900: uporabljen pri modelih F9 in F7 ter ponuja idealno ravnovesje med reaktivnostjo, majhno težo in absorpcijo vibracij. Popoln za tekmovanje.

T700: uporabljen pri modelu F5, ohranja odlično odzivnost in zmogljivost, vendar z večjo zmogljivostjo absorbiranja tresljajev s ceste.

 

Karbonsko ojačan polimer (CFRP) se uporablja za optimizacijo vsakega odseka okvirja za doseganje želene togosti in lahkotnosti. Na primer, na delih kolesa, kjer je togost prednostna, se izbere vlakno z visokim modulom (HM), medtem ko so na delih, kjer je moč bistvenega pomena, prednostna vlakna visoke trdnosti (HT). Ta izbira prispeva k povečani udarni trdnosti in pomaga preprečiti zlom.

 

Širša maksimalna širina plaščev, brez ogrožanja odzivnosti

Pinarello F ponuja maksimalno širino za plašče do 30 mm, hkrati pa ohranja kompakten, odziven zadnji trikotnik kolesa.

Velikost zadnjega trikotnika in dolžine cevi zadnjega dela okvirja so ključnega pomena za odzivnost in vodljivost kolesa. Na Pinarello F je zagotovljena maksimalna širina do 30 mm, obenem pa ohranjena cev med 406 in 410 mm (odvisno od velikosti). To je popoln kompromis med vsestranskostjo in zmogljivostjo.

 

Integrirana sedežna objemka kolesa 

Integrirana objemka sedežne opore na Pinarello F zmanjša težo za 36 g v primerjavi s prejšnjim modelom in zagotavlja izboljšano aerodinamično zmogljivost. Prav tako so zmanjšali debelino zgornje cevi in sedežne opore, da bi dodatno izboljšali aerodinamiko.

 

Asimetrični okvir za popolno simetrično vožnjo 

Asimetrija je vedno osrednjega pomena za Pinarellov oblikovalski DNA. Da bi uravnotežili večjo torzijsko silo, ki jo prenaša veriga, so vsi okvirji asimetrični okoli sedeža in verige, kar vam omogoča popolno simetrično vožnjo.

S serijo F znova premikajo meje. Z asimetrično zasnovo okvirja izboljšajo bočno togost, zmanjšajo izgubo vatov in zagotovijo splošno boljšo vodljivost. Asimetrija je bila uporabljena tudi pri zasnovi sedeža. Položaj disk zavore na levi, skupaj s silami pogonskega sklopa na desni strani, je storkovnjake v Pinarellu pripeljal do zaključka, da za boljše uravnoteženje okvirja potrebujemo asimetrične opore sedeža. Rezultat je bolj odziven, bolje uravnotežen okvir.

Tudi glavna cev F je asimetrična, da omogoči več bočnega prostora na desni strani za napeljavo kablov skozi okvir.

 

Izboljšana namestitev baterije

Postavitev baterij elektronskih skupin opreme znotraj ohišja spodnjega nosilca omogoča zmanjšanje debeline sedežne opore in izboljšanje splošne aerodinamične zmogljivosti okvirja ter znižanje splošnega težišča, kar izboljša vodljivost.

 

 

Tehnične specifikacije serije F:

  • T900 UD za F9 in F7
  • T700 UD za F5
  • Struktura iz ogljikovih vlaken, optimizirana za udobje, z zaključkom, ki absorbira vse tresljaje za prijetno in udobno vožnjo.
  • Asymmetric frame: Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Vilice: Onda | Fork Flap - Stabilizira pretok zraka na sprednjem delu kolesa in močno izboljša aerodinamični koeficient.
  • Twin Arms: Največji prenos energije in absorpcija vibracij. Oba zadnja trikotnika okvirja sta simetrična z enotnim odzivom na pedaliranje. Omogočata, da cev sedeža bolj enakomerno absorbira silo, ki prihaja iz zadnjega kolesa.
  • Aerodinamična sedežna opora za cestno kolo
  • FSC aerodinamična in integrirana sprednja objemka sedežne opore
  • Think 2, za elektronske in mehanske grupe oziroma skupine opreme Shimano
  • TiCR popolnoma integrirana, notranja napeljava bovdnov in pletenic
  • TiCR integriran sklop krmilnih ležajev (1.5 zgoraj and 1.5 spodaj)
  • Italian thread BB - Navojni gonilni ležaj Italian BB, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • Flatback profili
  • Maksimalna širina plaščev: 700c x 30 mm
  • RAD SYSTEM disk zavore
  • Disc Flat Mount (max Ø160 mm)
  • Prednja os Ø12 x 100 mm Shimano
  • Zadnja os Ø12 x 142 mm Shimano

 

Predstavljeno kolo:

  • grupa/skupina opreme: Shimano Ultegra Di2 DB
  • set kolesarskih obročev: Most Ultrafast Carbon DB
NovoDa
Napišite vaše lastno mnenje
Pregledujete:Pinarello F7 Disk Shimano Ultegra Di2 Razor Red cestno kolo rdeče
Vaša ocena

Podobni izdelki