Pinarello PRINCE Disk BoB Ultegra Di2 R500 cestno kolo

Pinarello PRINCE Disk BoB 2021 Ultegra Di2 R500 cestno kolo
Cena od 5.799,00 €
Razpoložljivost: Ni na zalogi
SKU
PPRINCED211

Brezplačna dostava nad 50EUR

Izdelke ti brezplačno dostavimo za nakupe nad 50,00 EUR.

Kako do 20% popusta?

Tudi ob nakupu kolesa v drugih prodajalnah, vam v roku 30 dni od dneva nakupa, nudimo nakup dodatne opreme kar 20% ugodneje.

Preberi več

Izenačimo ceno

Ste morda pri kateremkoli ponudniku našli izdelek ugodneje? Predložite nam dokazilo in ceno vam bomo izenačili!

Preberi več

Novi Pinarello Prince Disk je še bolj izpopolnjen ter v celem še bolj učinkovit. Osnovno vodilo pri razvoju je bil prenos izjemne kolesarske izkušnje, ki jo pričara model Dogma F12, vendar v nekoliko bolj sproščeni in udobnejši različici. Novega Princa  zaznamujejo aerodinamične in tehnične rešitve, ki smo jih sprva videli ravno na modelu Dogma F12, vključno s povsem notranjo napeljavo prav vseh pletenic, kablov, bovdnov in sklopov elektronskih prestavnih sistemov. Slednje pripomore k še višji aerodinamični učinkovitosti in tudi čistejšim linijam kolesa kot celote. Rezultat je kolo, ki po vseh tehničnih in voznih lastnostih prekaša marsikatero konkurenčno kolo povsem iz vrha ponudbe. 

Celoten okvir je oblikovan s tehnologijo Flatback, ki se nanaša na ovalno oblikovane cevi s prirezanim zadjim delom, spodnja cev ima konkaven zgornji del, kar še nadaljno izboljša aerodinamično učinkovitost, popolnoma asimetrična zasnova, skupaj z visokonateznimi ogljikovimi vlakni Toray T700, pa skrbi za boljšo uravnoteženost celote, saj število plasti ogljikovih vlaken in oblika cevi sledita obremenitvam, ki delujejo točno na določen del okvirja. Pod črto dobimo tehnično napredno kolo, ki je okretno in hitro, se zanesljivo ustavlja s kolutnimi zavorami premera 160 mm in je dovolj udobno tudi za najdaljše preizkušnje. 

Okvir je združljiv z mehanskimi in elektronskimi skupinami opreme, kar bo močno olajšalo morebitne kasnejše nadgradnje, po tehnični plati je vsekakor izstopajoč navojni gonilni ležaj, ki se je s sodobnih koles zaradi optimizacije stroškov in gonjo za karseda nizko težo domala poslovil, vsekakor pa je s stališča uporabe in vzdrževanja najbolj optimalna rešitev ter sistem E-Link, ki omogoča popolnoma integrirano namestitev vozlišča elektronskih prestavnih skupin. 

 

TiCR: Popolnoma notranja napeljava vseh pletenic, bovdnov in kablov, ki so popolnoma integrirani v okvir in komponente. Notranja napeljava izboljšuje aerodinamično učinkovitost ter prinaša čistejše linije kolesa.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

3XAIR: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon

PRINCE je na voljo v kar 9. velikostih, moč pa je izbirati med različnimi skupinami opreme Campagnolo, Shimano in Sram, ter različnimi obročniki Campagnolo in Fulcrum.

Zaradi na gosto posejanih številk okvirja, je občutno lažje izbrati kolo na katerem se bomo počutili udobno. Možno je celo izbirati med udobnejšim, oziroma bolj športno nastrojenim kolesom, enako velja za položaj kolesarja na kolesu, kar pripomore k možnosti izbire, ki bo ustrezala našim željam in potrebam.

 

Tehnični izpostavki: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Toray T700: Uporaba ogljikovih vlaken z visoko natezno trdnostjo 
  • TiCR: Popolnoma notranja napeljava pletenic, kablov in bovdnov
  • Flatback: Oblika cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • RAD System: Okvir zasnovan za uporabo kolutnih zavor
  • Votli 12 mm osi, spredaj 100x12, zadaj 142x12 mm
  • Concave: Konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok okoli bidonov
  • Fork Flap: Nova različica vilic Onda, ki se zlijejo s spodnjo cevjo okvirja in zaključujejo z aerodinamičnimi podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • 3XAir: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon
  • Aerodinamična sedežna opora s sistemom pritrjevanja TwinForce se zlije z okvirjem v popolno aerodinamično celoto
  • Izmenljiva nosilca: Nosilca obeh menjalnikov je moč zamenjati
  • Think2 System: Združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • E-Link: Kontrolna enota elektronskih prestavnih sistemov je integrirana v spodnjo cev, kar omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v okvirju ali aerodinamični sedežni opori
  • Italian BB: Navojni (!) gonilni ležaj z italijanskim navojem, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • FSC: Frontal Seat Clamp, skrita objemka sedežne opore, ki pripomore k večji aerodinamični učinkovitosti in čistejšim linijam
  • UCI: Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani mednarodne organizacije UCI 
  • 9 velikosti okvirja: Zaradi na gosto posejanih velikosti, je lažje izbrati ustrezno kolo

 

 Predstavljeno cestno kolo Pinarello Prince:

  • oprema: Shimano ULTEGRA Di2 R8070 | 24 prestav Disk zavore 
  • set koles: Fulcrum RACING 500 DB
  • barva: A211 - BoB | matirana in svetleča črna

 

Tehnični podatki cestnega kolesa Pinarello Prince:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T700 Torayca® | popolnoma asimetrična zasnova okvirja | TiCR popolnoma notranja napeljava bovdnov in pletenic | Think2 sistem | E-Link | mesto za baterijo v notranjosti okvirja | os 142 x 12 mm | Flat Mount 
  • vilice: Onda Carbon Asymmetric | ogljikova vlakna T700 Torayca® | 1"1/2 - 1"1/2 integriran sistem | popolnoma asimetrična zasnova | os 100x12 mm | Flat Mount
  • skupina opreme: Shimano Ultegra Di2
  • set koles: Fulcrum RACING 500 DB
  • krmilo: Most Jaguar XA Aero
  • krmilna opora: Most Tiger TiCR
  • sedežna opora: Most Air Carbon
  • sedež: Most Lynx
  • pedala: -
  • velikosti: 43 | 46 | 49 | 51.5 | 53 | 54.5 | 56 | 58 | 60

 

Izbirne možnosti:

  • možnost izbire različnih skupin opreme Campagnolo, Shimano in Sram
  • možnost izbire različnih obročnikov znamk Campagnolo in Fulcrum
  • možnost izbire zobniških prenosov, ki jih je moč prilagoditi uporabnikovim potrebam

 

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte. 

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.  

Več informacij
ZnamkaPinarello
BarvaČrna
Naziv izdelkaPinarello PRINCE Disk BoB Ultegra Di2 R500 cestno kolo
Opis izdelka

Novi Pinarello Prince Disk je še bolj izpopolnjen ter v celem še bolj učinkovit. Osnovno vodilo pri razvoju je bil prenos izjemne kolesarske izkušnje, ki jo pričara model Dogma F12, vendar v nekoliko bolj sproščeni in udobnejši različici. Novega Princa  zaznamujejo aerodinamične in tehnične rešitve, ki smo jih sprva videli ravno na modelu Dogma F12, vključno s povsem notranjo napeljavo prav vseh pletenic, kablov, bovdnov in sklopov elektronskih prestavnih sistemov. Slednje pripomore k še višji aerodinamični učinkovitosti in tudi čistejšim linijam kolesa kot celote. Rezultat je kolo, ki po vseh tehničnih in voznih lastnostih prekaša marsikatero konkurenčno kolo povsem iz vrha ponudbe. 

Celoten okvir je oblikovan s tehnologijo Flatback, ki se nanaša na ovalno oblikovane cevi s prirezanim zadjim delom, spodnja cev ima konkaven zgornji del, kar še nadaljno izboljša aerodinamično učinkovitost, popolnoma asimetrična zasnova, skupaj z visokonateznimi ogljikovimi vlakni Toray T700, pa skrbi za boljšo uravnoteženost celote, saj število plasti ogljikovih vlaken in oblika cevi sledita obremenitvam, ki delujejo točno na določen del okvirja. Pod črto dobimo tehnično napredno kolo, ki je okretno in hitro, se zanesljivo ustavlja s kolutnimi zavorami premera 160 mm in je dovolj udobno tudi za najdaljše preizkušnje. 

Okvir je združljiv z mehanskimi in elektronskimi skupinami opreme, kar bo močno olajšalo morebitne kasnejše nadgradnje, po tehnični plati je vsekakor izstopajoč navojni gonilni ležaj, ki se je s sodobnih koles zaradi optimizacije stroškov in gonjo za karseda nizko težo domala poslovil, vsekakor pa je s stališča uporabe in vzdrževanja najbolj optimalna rešitev ter sistem E-Link, ki omogoča popolnoma integrirano namestitev vozlišča elektronskih prestavnih skupin. 

 

TiCR: Popolnoma notranja napeljava vseh pletenic, bovdnov in kablov, ki so popolnoma integrirani v okvir in komponente. Notranja napeljava izboljšuje aerodinamično učinkovitost ter prinaša čistejše linije kolesa.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

3XAIR: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon

PRINCE je na voljo v kar 9. velikostih, moč pa je izbirati med različnimi skupinami opreme Campagnolo, Shimano in Sram, ter različnimi obročniki Campagnolo in Fulcrum.

Zaradi na gosto posejanih številk okvirja, je občutno lažje izbrati kolo na katerem se bomo počutili udobno. Možno je celo izbirati med udobnejšim, oziroma bolj športno nastrojenim kolesom, enako velja za položaj kolesarja na kolesu, kar pripomore k možnosti izbire, ki bo ustrezala našim željam in potrebam.

 

Tehnični izpostavki: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Toray T700: Uporaba ogljikovih vlaken z visoko natezno trdnostjo 
  • TiCR: Popolnoma notranja napeljava pletenic, kablov in bovdnov
  • Flatback: Oblika cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • RAD System: Okvir zasnovan za uporabo kolutnih zavor
  • Votli 12 mm osi, spredaj 100x12, zadaj 142x12 mm
  • Concave: Konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok okoli bidonov
  • Fork Flap: Nova različica vilic Onda, ki se zlijejo s spodnjo cevjo okvirja in zaključujejo z aerodinamičnimi podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • 3XAir: Možnost različne višine pritrditve košarice bidona na podsedežno cev, v spodnjem položaju zračni tok popolnoma zaobide bidon
  • Aerodinamična sedežna opora s sistemom pritrjevanja TwinForce se zlije z okvirjem v popolno aerodinamično celoto
  • Izmenljiva nosilca: Nosilca obeh menjalnikov je moč zamenjati
  • Think2 System: Združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • E-Link: Kontrolna enota elektronskih prestavnih sistemov je integrirana v spodnjo cev, kar omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v okvirju ali aerodinamični sedežni opori
  • Italian BB: Navojni (!) gonilni ležaj z italijanskim navojem, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • FSC: Frontal Seat Clamp, skrita objemka sedežne opore, ki pripomore k večji aerodinamični učinkovitosti in čistejšim linijam
  • UCI: Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani mednarodne organizacije UCI 
  • 9 velikosti okvirja: Zaradi na gosto posejanih velikosti, je lažje izbrati ustrezno kolo

 

 Predstavljeno cestno kolo Pinarello Prince:

  • oprema: Shimano ULTEGRA Di2 R8070 | 24 prestav Disk zavore 
  • set koles: Fulcrum RACING 500 DB
  • barva: A211 - BoB | matirana in svetleča črna

 

Tehnični podatki cestnega kolesa Pinarello Prince:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T700 Torayca® | popolnoma asimetrična zasnova okvirja | TiCR popolnoma notranja napeljava bovdnov in pletenic | Think2 sistem | E-Link | mesto za baterijo v notranjosti okvirja | os 142 x 12 mm | Flat Mount 
  • vilice: Onda Carbon Asymmetric | ogljikova vlakna T700 Torayca® | 1"1/2 - 1"1/2 integriran sistem | popolnoma asimetrična zasnova | os 100x12 mm | Flat Mount
  • skupina opreme: Shimano Ultegra Di2
  • set koles: Fulcrum RACING 500 DB
  • krmilo: Most Jaguar XA Aero
  • krmilna opora: Most Tiger TiCR
  • sedežna opora: Most Air Carbon
  • sedež: Most Lynx
  • pedala: -
  • velikosti: 43 | 46 | 49 | 51.5 | 53 | 54.5 | 56 | 58 | 60

 

Izbirne možnosti:

  • možnost izbire različnih skupin opreme Campagnolo, Shimano in Sram
  • možnost izbire različnih obročnikov znamk Campagnolo in Fulcrum
  • možnost izbire zobniških prenosov, ki jih je moč prilagoditi uporabnikovim potrebam

 

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte. 

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.  

NovoNe
Napišite vaše lastno mnenje
Pregledujete:Pinarello PRINCE Disk BoB Ultegra Di2 R500 cestno kolo
Vaša ocena

Podobni izdelki