Pinarello BOLIDE TR BoB 2020 Ultegra Di2

 

Cena od 6.999,00 € Redna cena 9.199,00 €
Razpoložljivost: Ni na zalogi
SKU
PIN86

Brezplačna dostava nad 50EUR

Izdelke ti brezplačno dostavimo na dom oz. željeno lokacijo, če opraviš nakup nad 50,00 EUR.

Kako do 20% popusta?

Tudi ob nakupu kolesa v drugih prodajalnah, vam v roku 30 dni od dneva nakupa, nudimo nakup dodatne opreme kar 20% ugodneje.

Preberi več

Izenačimo ceno

MAXIcena? Ste morda pri kateremkoli ponudniku našli izdelek ugodneje? Predložite nam dokazilo in ceno vam bomo izenačili!

Preberi več

Pinarello BOLIDE TR je kolo zasnovano za ambiciozne tekmovalce v triatlonu. Trenutno velja za najhitrejše triatlonsko kolo, s katerim je na svetovnem prvenstvu v Koni, avstralec Cameron Wurf postavil absolutni rekord proge.

Kolo je zasnovano na temeljih enega izmed najuspešnejših kronometrskih koles, s katerim je privožena kopica zmag na največjih dirkah in dosežen aktualni svetovni rekord v vožnji na eno uro – kolesom Pinarello BOLIDE. Da je lahko kakovostno in aerodinamično učinkovito kolo za vožnjo na čas, izredno učinkovito tudi pri uporabi v triatlonu, je leta 2017 z rekordom proge na svetovnem prvenstvu v Koni, dokazal avstralec Cameron Wurf.

Uspešen nastop je vodil v razvoj kolesa izrecno zasnovanega za potrebe uporabe v triatlonu. BOLIDE TR je zasnovan na temeljih izredno uspešnega modela za vožnjo na čas BOLIDE. Triatlonsko specifično kolo ima drugačno geometrijo okvirja, ki omogoča udobnejši položaj kolesarja na večjih razdaljah ter je v celem stabilnejše in bolj udobno. Posebnost je tudi ta, da za venomer učinkovito zaviranje skrbijo izključno hidravlične kolutne zavore, možno pa je namestiti tudi široke obroče z velikim presekom in plašči širine 28 mm, ki še nadalje izboljšujejo oprijem v zavojih, udobje in aerodinamično celoto kolesa. BOLIDE TR omogoča tudi veliko mero možnih prilagoditev položaja na kolesu.  

DVE AERODINAMIČNI POSODI: Na kolo sta nameščeni dve aerodinamični posodi za shranjevanje vsega potrebnega na dirki. ZGORNJA se zapira z gumijasto membrano, zasnovana je za shranjevanje energijskih gelov in ploščic, ki so tako vedno zlahka dosegljivi, skupaj s krmilom in krmilno oporo pa tvori aerodinamično izredno učinkovito celoto. SPODNJA posoda je namenjena orodju, zračnici in setu za hitro krpanje. Enako kot zgornjo, je tudi spodnjo posodo možno hitro sneti, pritrjena je z dvema vijakoma, ki omogočata, da namesto aerodinamične posode, namestimo standardno košarico za bidon. Ko je posoda nameščena, skupaj z okvirjem tvori aerodinamično učinkovito celoto.

RAD SYSTEM DISK ZAVORE: Okvir je v celoti razvit za uporabo kolutnih zavor, ki skupaj z aerodinamičnimi dodatki tvorijo učinkovito celoto in omogočajo optimalno zaviranje v vseh vremenskih pogojih.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

 

Tehnični izpostavki: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Uporaba ogljikovih vlaken Toray T700, z eno izmed najvišjih nateznih trdot v kolesarski industriji
  • Flatback profil cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • Concave, konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok
  • podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • Aerodinamična sedežna opora z aerodinamično zasnovo sedežne objemke
  • Dve aerodinamični posodi za shranjevanje energijskih gelov, ploščic in orodja
  • Izmenljiva nosilca sprednjega in zadnjega menjalnika
  • E-Link, kontrolna enota elehtronskih prestavnih sistemov je integrirana v spodnjo cev, omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije 
  • Think2 System, združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Notranja napeljava žic in bovdnov
  • Največja širina plaščev 28 mm
  • Združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v aerodinamični sedežni opori
  • RAD System Disk Brake, okvir zasnovan izključno za uporabo disk zavor
  • Navojni (!) gonilni ležaj Italian BB, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • Osi "Thru-Axle" za večjo trdnost, boljšo vodljivost in večji zavorni učinek
  • Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani organizacije UCI

 

 Predstavljeno kolo:

  • oprema: Shimano ULTEGRA Di2 8070 / elektronski prestavni sistem / 22 prestav
  • set koles: Fulcrum WIND 400 DB
  • barva: 830 - BoB / matirano črna s svetleče črno

 

Tehnični podatki:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T700 UD Torayca® / popolnoma asimetrična zasnova okvirja / notranja napeljava bovdnov in pletenic / Think2 sistem / mesto za baterijo v notranjosti okvirja / Thru-Axle 142 x 12
  • vilice: Onda Bolide TR Carbon Asymmetric / ogljikova vlakna T700 UD Torayca®  / 1"1/8 - 1"1/2 integriran sistem / popolnoma asimetrična zasnova / Fork Flap / Thru-Axle 100 x 12 mm
  • zadnji menjalnik: Shimano ULTEGRA Di2, 22 prestav
  • sprednji menjalnik : Shimano ULTEGRA Di2 
  • prestavno-zavorni ročici: Shimano ULTEGRA Di2 
  • zavore: Hidravlične disk zavore Shimano ULTEGRA, sprednji rotor 160, zadnji 140 mm
  • gonilki: Shimano ULTEGRA  
  • verižnik: Shimano ULTEGRA
  • set koles: Fulcrum WIND 400 Carbon Disk poltubular
  • krmilo: Most Aero / ogljikova vlakna / Integrirano
  • krmilna opora: Most Aero / ogljikova vlakna / Integrirano
  • triatlonski nastavki: Most Aero / ogljikova vlakna
  • sedežna opora: Most Aero Carbon
  • sedež: Most Eight
  • velikosti: 48.5 (M)

  

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte. 

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.  

 

Več informacij
ZnamkaPinarello
Naziv izdelkaPinarello BOLIDE TR BoB 2020 Ultegra Di2
Opis izdelka

Pinarello BOLIDE TR je kolo zasnovano za ambiciozne tekmovalce v triatlonu. Trenutno velja za najhitrejše triatlonsko kolo, s katerim je na svetovnem prvenstvu v Koni, avstralec Cameron Wurf postavil absolutni rekord proge.

Kolo je zasnovano na temeljih enega izmed najuspešnejših kronometrskih koles, s katerim je privožena kopica zmag na največjih dirkah in dosežen aktualni svetovni rekord v vožnji na eno uro – kolesom Pinarello BOLIDE. Da je lahko kakovostno in aerodinamično učinkovito kolo za vožnjo na čas, izredno učinkovito tudi pri uporabi v triatlonu, je leta 2017 z rekordom proge na svetovnem prvenstvu v Koni, dokazal avstralec Cameron Wurf.

Uspešen nastop je vodil v razvoj kolesa izrecno zasnovanega za potrebe uporabe v triatlonu. BOLIDE TR je zasnovan na temeljih izredno uspešnega modela za vožnjo na čas BOLIDE. Triatlonsko specifično kolo ima drugačno geometrijo okvirja, ki omogoča udobnejši položaj kolesarja na večjih razdaljah ter je v celem stabilnejše in bolj udobno. Posebnost je tudi ta, da za venomer učinkovito zaviranje skrbijo izključno hidravlične kolutne zavore, možno pa je namestiti tudi široke obroče z velikim presekom in plašči širine 28 mm, ki še nadalje izboljšujejo oprijem v zavojih, udobje in aerodinamično celoto kolesa. BOLIDE TR omogoča tudi veliko mero možnih prilagoditev položaja na kolesu.  

DVE AERODINAMIČNI POSODI: Na kolo sta nameščeni dve aerodinamični posodi za shranjevanje vsega potrebnega na dirki. ZGORNJA se zapira z gumijasto membrano, zasnovana je za shranjevanje energijskih gelov in ploščic, ki so tako vedno zlahka dosegljivi, skupaj s krmilom in krmilno oporo pa tvori aerodinamično izredno učinkovito celoto. SPODNJA posoda je namenjena orodju, zračnici in setu za hitro krpanje. Enako kot zgornjo, je tudi spodnjo posodo možno hitro sneti, pritrjena je z dvema vijakoma, ki omogočata, da namesto aerodinamične posode, namestimo standardno košarico za bidon. Ko je posoda nameščena, skupaj z okvirjem tvori aerodinamično učinkovito celoto.

RAD SYSTEM DISK ZAVORE: Okvir je v celoti razvit za uporabo kolutnih zavor, ki skupaj z aerodinamičnimi dodatki tvorijo učinkovito celoto in omogočajo optimalno zaviranje v vseh vremenskih pogojih.

CONCAVE: Konkavno obliko spodnje cevi smo prvič videli na kronometrskem modelu Bolide. Glavna prednost tovrstne zasnove je za kar 20% izboljšan pretok zraka okoli bidonov.

FORK FLAPS: Aerodinamični podaljški zaključka vilic še dodatno izboljšujejo zračni pretok okoli kolesa. V primerjavi z vilicami predhodnika, so nove vilice v spodnjem delu učinkovitejše za kar 10%.

E-LINK: V spodnjo cev okvirja je sedaj integrirano tudi vozlišče elektronskih prestavnih sistemov Di2, posledično je aerodinamična učinkovitost še višja, kolo samo pa čistejših linij, brez kontrolne enote pod krmilno oporo.

 

Tehnični izpostavki: 

  • Popolnoma asimetrična zasnova okvirja
  • Uporaba ogljikovih vlaken Toray T700, z eno izmed najvišjih nateznih trdot v kolesarski industriji
  • Flatback profil cevi za najvišjo aerodinamično učinkovitost
  • Concave, konkavna oblika spodnje cevi za kar 20% izboljšuje zračni pretok
  • podaljški Fork Flap, ki onemogočajo nastanek turbolenc
  • Aerodinamična sedežna opora z aerodinamično zasnovo sedežne objemke
  • Dve aerodinamični posodi za shranjevanje energijskih gelov, ploščic in orodja
  • Izmenljiva nosilca sprednjega in zadnjega menjalnika
  • E-Link, kontrolna enota elehtronskih prestavnih sistemov je integrirana v spodnjo cev, omogoča čistejše linije kolesa, izboljšuje nadzor in olajša polnjenje baterije 
  • Think2 System, združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Notranja napeljava žic in bovdnov
  • Največja širina plaščev 28 mm
  • Združljivost z elektronskimi in mehanskimi skupinami opreme
  • Prostor za baterijo elektronskih prestavnih sistemov v aerodinamični sedežni opori
  • RAD System Disk Brake, okvir zasnovan izključno za uporabo disk zavor
  • Navojni (!) gonilni ležaj Italian BB, enostavna vgradnja in vzdrževanje, brez neželenih prizvokov
  • Osi "Thru-Axle" za večjo trdnost, boljšo vodljivost in večji zavorni učinek
  • Okvir ustreza vsem varnostnim standardom in je odobren s strani organizacije UCI

 

 Predstavljeno kolo:

  • oprema: Shimano ULTEGRA Di2 8070 / elektronski prestavni sistem / 22 prestav
  • set koles: Fulcrum WIND 400 DB
  • barva: 830 - BoB / matirano črna s svetleče črno

 

Tehnični podatki:

  • okvir: Visoko modularna gljikova vlakna T700 UD Torayca® / popolnoma asimetrična zasnova okvirja / notranja napeljava bovdnov in pletenic / Think2 sistem / mesto za baterijo v notranjosti okvirja / Thru-Axle 142 x 12
  • vilice: Onda Bolide TR Carbon Asymmetric / ogljikova vlakna T700 UD Torayca®  / 1"1/8 - 1"1/2 integriran sistem / popolnoma asimetrična zasnova / Fork Flap / Thru-Axle 100 x 12 mm
  • zadnji menjalnik: Shimano ULTEGRA Di2, 22 prestav
  • sprednji menjalnik : Shimano ULTEGRA Di2 
  • prestavno-zavorni ročici: Shimano ULTEGRA Di2 
  • zavore: Hidravlične disk zavore Shimano ULTEGRA, sprednji rotor 160, zadnji 140 mm
  • gonilki: Shimano ULTEGRA  
  • verižnik: Shimano ULTEGRA
  • set koles: Fulcrum WIND 400 Carbon Disk poltubular
  • krmilo: Most Aero / ogljikova vlakna / Integrirano
  • krmilna opora: Most Aero / ogljikova vlakna / Integrirano
  • triatlonski nastavki: Most Aero / ogljikova vlakna
  • sedežna opora: Most Aero Carbon
  • sedež: Most Eight
  • velikosti: 48.5 (M)

  

*Slike so simbolične in prikazujejo barvne možnosti okvirjev, za vse možnosti opreme in komponent se oglasite na prodajnem mestu ali nas kontaktirajte. 

**Pri nekaterih zobniških razmerjih je možno odstopanje od osnovne cene, za točno ponudbo nas kontaktirajte.  

 

Vrsta kolesaCestno kolo